Sunday, August 16, 2009

Cincin Oh Cincin!!!!

Bermulanya kisah aku dan cincin ini...Telah lama aku jejaki cincin PERTUNANGAN & PERNIKAHANKU ini...dah lama dah ilang tau, aku pun tak tau kart mana...tiap2 mlm aku asyik pikirkan kart mana ku letak cincin ni...Tapi aku cuba ingat kan semula...entah lah tak dapat ingat ler kart mana...Puas dah aku cari wei...Malas pkir sgt ler...tapi tetap teringat tau pasal benda ni kan "Sentimental Value"...Aku try ler servey2 nak gantikan semula...mak oi harga dia skrg pun mahal....aku ingat dapat kutu bulan Sept ni aku nak beli ler...sebelum Hubby aku tau...Aku bukan nak sorok ke per, tapi aku takut gak lah lau dia tau aku buat ilang cincin tu...mesti dia pkir aku ni tak MENGHARGAI segala pemberian dia....Mesti dia tak syok n sedih kan ngan kes ni..Aku hope tak lah sampai cam tuh...Masa kehilangan ni, aku selalu takut Hubby tanya pasal CINCIN ni....Lau selalu,dia pegang tangan aku mesti dia raba2 jari aku main2 cincin kart tangan aku...tapi sekarang jarang dia buat cam tuh...Aku takut gak lau dia syak benda tu tak ada....Tapi aku rasa dia dah syak ler....Sebelum dia belayar, dia ada cakap kart aku....Lau barang2 pemberian dia bagi kart aku ilang salah satu, aku mesti kena denda...Denda yer masa dia balik dari belayar nanti baru dia gtau...Huhuuhhuhuhu...E2 yang aku berusaha giler2 nak cari n ganti cincin tuh...biarlah bergadai wang dan nyawa utk tidak melukakan & memuaskan hati Bie, Mama sanggup Sayang...

No comments:

Post a Comment