Sunday, March 28, 2010

Menggiler!!!!

Sume kengkwn aku cbok berfacebook...erm, yg paling teruk aku ler...mabuk FB ni.....Farmville pun cam nak giler ler pkir lau kebun aku musnah....Sume ni aku wat sebab nak ilangkan rasa rindu aku kart hubbby...arghhhhhhhh syahdu nih.....Bie,Ma rindu r........perghhhhh, bila ler leh aku lepaskn rinduku yg mencengkam di kamar hatiku (wah2....ayat berbungga2).....Sekrg ni bila mlm layan Farmville pun sampai 1 2 pagi...aku dah giler ni namanya....bial Hubby balik segalanya mungkin berubah kot....May be Kebun aku akan musnah.....sebab aku nak usahakan kebun kami....Rindu sama kamu......

Sunday, March 21, 2010

Suka Sgt2!!!!


semlm aku melayan "Karnival Evolusi KL Drift 2" kart Dataran Merdeka dgn anak Kak Ida Sjn...Afika...aku p dgn berbody guard kan 2 Kons Poyo...best giler r p pasal aku tak sangka dpt berslm ngan Farid Kamil yg sememang yer aku suka sgt2....mcm tak nak cuci tgn r....perghhhh....best2...dia dtg nek moto....aku dari jauh dah agak dia ler...nek moto biru pakai baju putih merah....aku kejar dari jauh sana...then, sampai jer dia...buka helmet...perghhhhhh aku dah rasa sesuatu yg aku suka semakin hampir ngan aku...terjerit aku tgk dia...FARID KAMIL jerit kecil aku...hahaaaaaa(ayat poyos)giler2....aku ngan Afikah tak abih2 tgk muka dia yg ensem tuh....setiap pergerakan dia aku snap...arghhhh tak sabo aku nak berslm ngan dia....dai p track aku ikut...dia p penats utama aku ikut...dia p mana pun aku ikut....last yer tak terikut dah.....aku tunggu kart moto dia je lah...lastly, masa nak balik aku nampak dia....aku dan2 ler terus bisik kart telinga dia...masa tu aku n dia jer...poerghhhhhh...dia jawab slm aku then aku rasa mcm pelakon dlm CINTA TIKAR SEJADAH rrr.....ensem2.....dia ulur tgn kart aku...slm beb....lepas aje aku dpt slm nagn dia...terus ler org ramai dtg ke arah kami.....kiranya aku bertuah ler....lihat ler pic ni....


video

Friday, March 19, 2010

..:Aku Kembali Berblog:..


Salam...Aku Kembali Berblog sebab semakin hari masa ku terluang ngan benda2 tak bagus tuk kesihatan seorg isteri org...argggghhhhh...aku teringin tuk kembali meluahkan rasa hati ini....Hari ini aku seperti minggu2 sebelum ni...hari ni aku tunggu masa nak balik umah aku di puchong...rindu kart Hubby dapat tgk umah kami cukup lah...asalkan nampak bayangan dia...aku rindu giler kart Hubby tapi apa kan daya semua ni aku korbankan sebab Hubby mencari rezeki tok kami berdua....mudah2an apa yg kami harapkan dan impikan akan tercapai....amin.....Hubby p bekerja semula stlh lama berehat...hahhahaaaaaa....last month dia p...dlm 24hb Feb 2010...dah hampir 1 bulan ler aku ditinggalkan pergi...tyapi hanya sementara sebab aku tahu Hubby pergi untuk mencari rezeki....mulai saat ini aku akan terus berusaha mencapai tahap kesabaran dlm diri untuk kebahagian kami bersama....