Sunday, March 21, 2010

Suka Sgt2!!!!


semlm aku melayan "Karnival Evolusi KL Drift 2" kart Dataran Merdeka dgn anak Kak Ida Sjn...Afika...aku p dgn berbody guard kan 2 Kons Poyo...best giler r p pasal aku tak sangka dpt berslm ngan Farid Kamil yg sememang yer aku suka sgt2....mcm tak nak cuci tgn r....perghhhh....best2...dia dtg nek moto....aku dari jauh dah agak dia ler...nek moto biru pakai baju putih merah....aku kejar dari jauh sana...then, sampai jer dia...buka helmet...perghhhhhh aku dah rasa sesuatu yg aku suka semakin hampir ngan aku...terjerit aku tgk dia...FARID KAMIL jerit kecil aku...hahaaaaaa(ayat poyos)giler2....aku ngan Afikah tak abih2 tgk muka dia yg ensem tuh....setiap pergerakan dia aku snap...arghhhh tak sabo aku nak berslm ngan dia....dai p track aku ikut...dia p penats utama aku ikut...dia p mana pun aku ikut....last yer tak terikut dah.....aku tunggu kart moto dia je lah...lastly, masa nak balik aku nampak dia....aku dan2 ler terus bisik kart telinga dia...masa tu aku n dia jer...poerghhhhhh...dia jawab slm aku then aku rasa mcm pelakon dlm CINTA TIKAR SEJADAH rrr.....ensem2.....dia ulur tgn kart aku...slm beb....lepas aje aku dpt slm nagn dia...terus ler org ramai dtg ke arah kami.....kiranya aku bertuah ler....lihat ler pic ni....


No comments:

Post a Comment