Tuesday, August 18, 2009

cBok ler Ngan Keje!!!!

Hari ni memang tol2 membosankan...sampai2 aje opis macam banyak giler aku pkir sal keje...coz budak opis aku nih yg SEJAWATAN ngan aku p OUTSTATION...jadi aku yg tinggal ni jadi TENSION GILER TAHAP GABAN....benggang aku.....nak dijadikan citer...aku hanya control PERMOHONAN TIKET KE OVERSEA...tapi skrg sepanjang ketiadaan dia...aku kena uruskan yg domestik sekali..peh,rasa mcm nak gugur semua rambut2 yg ada nih...jawab call buat call macam KAUNTER TIKET JULA TIKET RAYA (bak kata APR kart opis aku nih)aku pening ler...kejap wat ni, kejap wat ni...aku kekdg tak paham sgt ler ngan org besau2 ni...mcm tak paham jerk...kejap jadi kejap x...peh, menyingga aku...tapi apa boleh buat, kita ni hanya sebesar zarah je jwtn yer...mana ada kuasa...ikutkan hati mau je menjerit sekuat2 hati tadi...nasib baik balik keje tadi p release tension kart Jalan Tar, walaupun tak berapa nak ada duit...tapi lepas ler beli sehelai PASHMINA...murah jer rege nya....RM8 je....Heheheheeh...Esok entah apa ler keje yg nak kuGILAkan lagi nih....Busan!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment