Sunday, August 16, 2009

Demam Hope Bukan H1N1....

Minggu ni masuk minggu ke2 ler aku demam...demam ni bukan panas pun badan...lau panas pun kejap2 jer...aku pun nek heran sgt ngan kes ni...pelik giler...p clinic dah berkali2(lebih sekali ler)tapi sama gak...aku takut sebonarnya...tapi gagahkan gak ler...kuatkan hati pasal minggu ni nak balik kampung dah..jumpa sume kart Kota Tinggi..huhuhuhu lama tak balik...jap2 aku citer pasal demam dolu ler...selama ni aku demam tak pernah nak makan ubat beria2tapi kali ni sakit aku makan ubat sampai tak cukup ler org kata..lawak beb...(dah la takut ngan ubat)lau makan ubat mesti nak tutup idung segala...tapi kini tidak lagi!!!!sekarang merata org citer pasal H1N1...tak leh jalan2 tempat ramai org...nanti jangkit Virus ni...menyerang gegile ler Virus ni...Nyusah kan org jerk!!! Tapi kat cni aku nak kata ler ckit...naper sampai sekarang masih lagi tak di umumkan DARURAT oleh org beso2 ni ek....heran aku...cuba ler yg mati nanti anak beranak diorg....bukan setakat darurat....harta kerajaan pun sanggup lelong r utk cari ubat yer....tol tak kata aku????

No comments:

Post a Comment